Happy day?

Vill börja med att tacka mina gårdagens 47 läsare. Alltid kul men lite nya läsare, så ca 30 nya läsare måste vara jävligt kul.
Annars var gårdagen fylld med pluggande och mer pluggande, lite ångest och sedan mer plugg, stabsmöte och sen chill vinkväll hos Bengan. Idag vaknade man däremot efter en natts jättedålig sömn, fylld med drömmar om helt sjuka saker. Ångest och alldeles för lite tid när jag vaknade. Måste egentligen sitta å plugga hela dagen, och ångest för att jag inte kan någonting längre på socialrätten. Kommer inte klara den, då blir dte ekonomiska svårigheter i höst, vilket tynger ner en rätt mycket. Sen är det överlämning med Svante å Smed och vuxennollningen idag då man ska ha med sig 70 kr, rött vin och en cykel. Min cykel funkar knappt att titta på längre men får la sparka mig fram på den. Jag får inte dricka något idag då tentan är imorgon bitti. Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig på gasquen då klädtemat är typ uteliggare eller nåt sånt. Va fan tar man på sig då? Sparar ju inte mina gamla trasiga kläder...

Nej, idag är ingen happy day alls. Dessutom är Lina troligtvis jättesjuk och kanske itne ska med. Blir ju lessen i ögat då*bjarne kan dö*

Frigående höns rockar fett!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Petter

Lycka till imorgon! Är säker på att du fixar det; några av de mest hopplösa tentor har jag fixat fast jag inte fattat det förrän den väl kom tillbaka. Kanske det händer dig med? ;) kram

2009-04-15 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0