God morgon!

Vaknade 8.45 med solen ögonen, finns inget bättre. Dock har jag likaont i halsen som en indian som badar med pirayor. Gick upp och gjorde kaffe, satte igång musiken och nu sitter jag här med solen i ögonen och piggare än vanligt såhär tidigt på morgonen. Blir att sola/plugga socialrätt med Emma idag. Få lite mer solbränna och kanske få in någonting man borde inför tentan. E sjukt nervös/orolig. Mitt CSN står på spel nu. Ville nästan ha dåligt väder, lättare att sätta sig på bibblan och plugga då. Men mne, ska fixa det här. Bara 5 poäng som behövs pluggas upp.

Fastna med skägget i brevlådan eller benet i biltvätten?
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=220&a=487545

Tummen upp:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4834725.ab
Äntligen någon som försvarar demokratin och står upp för sig.

Tummen ner:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/laulcalling/article4802509.ab
Nu är det visst bestraffning att vara kvinna. I Brasilien, det värsta du kan vara är kvinna. I England, att ha en ful bil.
Men betraffning för fotbollsspelare för att öka deras aggressiva spelförmåga? njaaa, kanske inte det bästa.

Dagens tips till studenter:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4833557.ab
Passa er för CSN nu, alla studenter!

Är fotbollsspelare smarta?
Stuart Pearce
"Jag kan se moroten i slutet av tunneln".

Steve McClaren

"Som ni vet är det här resultatet inte lika dåligt för England som det låter på papperet". 

Mark Viduka

"Det gör inget att vi förlorar varje match så länge vi vinner ligan".


Ron Atkinson

"Jag kommenterar normalt sett inte domaren, och jag tänker inte ändra på det för den här töntens skull".


Alan Shearer <3

"Något du aldrig kan anklaga mig för är att jag alltid gjort mitt bästa".


Manager i engelska ligan
"Ingen i fotbollen förtjänar att kallas geni. Ett geni är en kille som Norman Einstein".


Jag älskar alla idag!:)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0