Brudar = Groggluder

Yepp, pepp!

Andra kvällen man har klänning/tunika/ej byxor på sig. Börjar trivas i min gröna klänning/tunika iaf:) T.o.m klackar andra kvällen i rad. Varit på påskmiddag med familjen och lite släkt. Blev lite prat om att haverdal kommer tillhöra far min i september. Jag kommer ju riva sönder stugan med kräftskivor och dyl.
Nu ska man iväg till Bolmens för ett sjuhelvetes festande MEN självklart har Erica inte hunnit till systemet och ingen annan har tillräckligt att köpa av. Så nu ska man sitta å dricka...? punsch? Ajja får la köra på folköl idag igen. rätt okej ändå. Får vara groggluder idag. Alla brudar är groggluder innerst inne, eller vill vara:P Va fan, d e ju gratis alkohol då^^

För att släppa alkoholpratet nu så ska jag komma till en oerhört viktig sak faktiskt. Det står på alla bomullsförpackningar och topsförpackningar att det är 100% bomull. Finns det någon förpackning som itne innehåller 100% bomull och vad är resterande innehåll isf? Stålull kanske... Kul att ta bort sminket med stålull. Man kan ju itne ha mycket hud kvar efter det eller man får iaf en fin röd färg i ansiktet...

Dagens bild

helt meningslös bild men men:P

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0