Borde faktiskt

Jag borde faktiskt:
1. Råplugga till soc-rätten
2. Vara utomhus när det är soligt
3. Dricka svagare kaffe (blev väldigt starkt nu)
4. Säga vad jag tycker
5. Sova mindre
6. Duscha
7. Diska gårdagens disk
8. Ringa mina päron oftare
9. Lära mig spara pengar bättre
10. Dricka mindre alkohol
11. Träna oftare (eller ja, egentligen bara träna)
12. Gå på en bra diet
13. Sluta döma andra
14. Laga min cykel
15. Smörja in benen
16. Läsa Vargmannen
17. Snusa mindre
18. Tvätta bort gårgårdagens mascara
19. Dricka mer vatten
20 Inte sms:a så mycket
21. Köpa en ny foundation
22. Sluta ta åt mig av saker som itne är sanna/spelar roll
23. Lära mig åka skridskor
24. Bli inspirerad att göra mer saker för andra
25. Ta mer ansvar för nya saker
26. Ringa mormor och morfar oftare
27. Skriva en vettigare blogg
28. Ha färre vänner på Facebook
29. Inte äta fyllemat
30. Städa lägenheten oftare
31. Inte sova i soffan på dagtid (kvällstid är helt okej)
32. Ta mer kort vid olika tillfällen
33. Skjuta alla små bortskämda ungar på Sweet 16
34. Ta upp vinterjackan på vinden
35. Säga till mig själv att jag är snygg (oftast)

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0