Bloggduvan

Hade världens chillaste seminarium/redovisning idag. Grupp på 10 pers som beskirver sin kritik mot psykoanalysen och ingen lärare närvarande. Hur fungerar det egentligen? Eva har ju ingen aning om vilka som gjort redovisningen elelr någonting. Men vi var duktiga och diskutera och berättade så byxorna sprack. (Ta inte detta bokstavligt, precis som oidipuskomplexet inom psykoanalysen, man vill inte döda sin far och äkta sin mor)

Nu blir det pluggande hemma så gotty jag kan koncentrera mig och senare vinkväll på Nyhem med Lina å Klara. Sjukt mysigt:)

En uppdatering på duvan nu.
Han flyger fram och tillbaka och antingen bygger eget på eller förstör ett skatbo eller nåt liknande. Jag ska försöka undersöka detta och kanske t.o.m hjälpa duvan så han slutar slänga ner pinnar på mitt fönster. Snart slänger jag upp dom på honom, får vi se vem som blir gladast. Är doock rädd för stora fåglar (förutom ugglor) och då duvan är aningen stor så är dte kanske bäst att låta honom sätta gränserna. Vill ju inte komma i gängbråk med alla duvor på Nyhem. Blir lätt dålig stämning då. Och dessutom kommer jag antagligen istället för kvistar, attackeras av horder med fåglar som sprättar ut mina inälvor och matar sina ungar med det så de blir köttätande duvor med röda ögon och rabies.
Har nog tappat spåret nu.

Om duvan skulle skapa en egen blogg hade det nog låtet ungefär såhär:
Hej alla!
Idag har jag fortsatt bygga på mitt hus på Nyhem. Asfint e d, öppen planlösning, balkong och nära till äldreboendet där jag kan äta smulor varje dag. Ja, jag är ett smul-luder. Nu har jag städat ut alla gamsla kvistar och tydligen har detta stört en granne under mig. Hon tittade argt ut genom fönstret men jag kasta kvistar på henne så jag vet hur man skall hantera såna idioter. Nu kommer ungarna födas om några dagar, får hoppas att dom stör grannarna skitmycket för vi får göra sånt för vi bor på takvåningen:>
Imon ska jag leta mask, kuttra lite och kanske paddla kanot.
Kommentera gärna min nya porträttbild på bloggen. Jag har försökt att inte posa för mycket men ändå se smal ut och visa upp min underbara fjäderskrud.
Hejdå //duvan


Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha erica, jag dör

2009-04-22 @ 14:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0