Ännu ett nattinlägg

Dagens aktiviteter har varit blandat roliga och blandat bajs. Sjukhuset med Emma vid halv 11, var inte jättetrevligt besök (med tanke på att läkarvården suger ep), sedan till kåren, hänga med kårenfolk och chilla studenter och sola i 16-gradig värme utomhus. Sen till stan, köpa berusande drycker som vanligt, sedan till bolmens och knäcka första ölen vid 3. Till Viktoria där det vankas korv och vin. Sen till Smålands där man får en hård örfil, och en sjukt jobbig diss. Sen e d kåren, där allt brakar ihop.

Har seriöst haft en helt urusel kväll. det enda vettiga jag egentligen gjort är att prata med min lilla "kärlek" och vet att det krävs tid. Efter detta gick allt utför (undrar om det kan gå mer utför efter allting idag men jo det går...tydligen). Min kärlek fortsätter ragga och vara jäöttetrevlig mot sitt andra "ragg". Jag pallar inte mer och går hem med svidande kind, brustet hjärta och sjävklart har jag glömt min mp3-spelare hemma och min scarf hos Viktoria...
Dagens bild

Jag gillar den, Sad vader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0