Aningen destruktiv

Vaknade helt på fel sida idag. Började med at ha ångest över pluggandet till socialrätten och att fallet och kritiken ska lämnas in nästa vecka. Inte ens börjat på det. Sen hatar jag, HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR socialrätten. kan inte beskriva det med ord mer än att jag vill skjuta, döda, hänga, bränna, flå och slita sönder socialrätten om det var en person och efter det gräva en så djup grop så han/hon hamnar i mitten av jorden och bränns lite mer av all lava, sen plocka upp honom/henne och köra över honom med en pansarvagn, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Sen skulle jag lämna honom ute i solen och ruttna bort... Jo förresten, nån skulle få mula honom med snöbollar...

Ajja, det var iaf det första som irriterade mig i morse. Det andra var att jag drömde massa konstiga saker, bland annat att jag skulle ta min skateboard till alperna. Detta gjorde jag men på vägen blev jag tillsammans med sångaren i slipknot. Var ingen trevlig dröm faktiskt. Med tanke på att sångaren i Slipknot e asful... och läskig...

Nåja, idag blir det väl att läsa Vargmannen och självklart det jävla socialrätten. Äta samma starka mat som igår. Jag ska helt enkelt göra söndag i repris... Enda undantaget är att, ja, d e måndag. Dessutom är hela veckan fullbokad typ. Iaf kvällarna.

Tisdag: Stabsmöte
onsdag: Stabsgasque + överlämning med Svante och Smed
torsdag: Tenta
Lördag: Malmö och Idol
Sen e d inlämning av fallet och kritiken den 22:e. Suck och bajs på det!

Hejsvejs! /snövit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0