Vetenskapstimmen!

Fick äntligen svaret på frågan som länge berört mina, Klaras, Emmas och Linas tankar. Varför har asiater sneda ögon. Har nu fått svaret av en klok människa vid namn Frida.
För länge länge sedan i ett land långt borta bodde ett folk som hade ett mycket kallt klimat. För att deras ögon inte skulle skadas av kylan så bildades ett lager ovanpå ögonen med extra hudfett eller nåt som gjorde att ögonen höll värmen och inte skulle skadas av annat, istappar kanske.... Så därför har asiater sneda ögon.

Hade en mycket upplyftande kväll igår iaf. Blev Sticky med Frida, Elin, Frida P, Hiller, Ragne, Greken. Tror det var dem. Om jag glömt någon så ber jag om ursäkt för detta. Blev iaf 3 öl och seda en lång vänatn på vasaplatsen på bussen med Elin. Träffade även gamla goingen Emil, min gamla granne. Vi brukade leka labourgini och vikingar på alla middagar som våra familjer hade hos varandra varje helg typ. Naaw jag saknar den tiden. Va sjukt skoj! Va liten man var då...

Ikväll blir det en oplanerad kväll med Frajjda och troligtvis hiller and the grabs (lät som det igår om jag inte misstar mig). Sjukt sugen på Nisses ikväll men får se hur det går med det. Imon kommer jag hem till halmstad igen iaf, mitt kära Halmstad. Träffa Therese och laga lite middag och kolla film då, mysigt=)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha det kanske stämmer med minoriteterna. Eskimoer har ju faktiskt också snea ögon!

2008-09-20 @ 20:28:15
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0