Varför?

Dagens inlägg blir ett aningen ifrågasättande inlägg med ett visst allvar men även ett komiskt inslag.

- Varför vill man skapa fler relationer när man har sådana man redan älskar?
- Varför lär man sig aldrig av sina misstag?
- Varför städar man nästan varje dag när det ändå blir stökigt jämt? (klart man får städa nästan varje dag då, menar varför man itne lär sig sluta smutsa ner)
- Varför väljer alltid den enklaste vägen?
- Varför kan jag inte bara bestämma mig och hålla mig till att jag SKA lyckas gå ner i vikt?
- Varför blir man irriterad på teven när någon beter sig korkat?
- Varför kan jag itne bara bli en skönsjungande artist som tjänar 50 000:- i mån?

Kommer säkert några fler varför-frågor. En avslutande:
Varför kommer jag inte på fler?

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0