Va puttinuttigt... MEN DET E FEEEL!

Alla dessa konflikter vilket jag itne varit speciellt inblandad i har jag på något sätt lyckats få skit för. Jag har som policy i mitt liv, ett slags motto (inte att huvudsaken är att man mår bra-typen utan en annan sort) att aldrig välja sida eller vänner utifrån deras konflikter med andra. Detta för att, ja den enkla anledning att det inte är något man ska lägga sig i. Att döma folk efter hur de beter sig mot andra utan att ha hört alla versioner och dylikt är fel och orättvist.
Denna sommaren har varit ett jävla virrvarr av bråk och konflikter hit och dit och jag har verkligen försökt att itne välja sida men detta är tydligen också fel enligt vissa. Att jag inte skulle ha brytt mig och skitit i alla. Det är halva sanningen. Jag har inte brytt mig, försökt iaf men jag har fanimej inte skitit i mina vänner, inte på någon sida. Jag har lyssnat, försökt förstå och tröstat åt alla håll men ändå inte valt sida. (Visst, jag har gjort fel mot en person som jag ångrar men vi håller på att lösa detta vilket känns jätteskönt att vi kan prata om det.) Varför blir det fel hur jag än gör? Kan aldrig folk vara nöjda och inte behöva vinna över folk på sin sida.

Tvinga mig inte att välja sida, jag gör det för er skull och min egen. Om någon inte håller med om mitt motto/policy, fine, men jag lever efter det och kommer inte ändra mig för att människor säger att jag måste välja sida. Den som ställer ett sådant krav av mig som vän kommer rösten definitivt inte falla på.

I don´t care!

Dagens bild

Tryck in mitt huvud i väggen, ge mig minnesförlust och gör mig gärna döv åxå.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0