Mina kräftvänner

Kom precis hem från Haverdal efter en helt underbart rolig och mysig helg. På fredagen  åkte Emma, Klara, Lina och jag för att handla med oss allt vi behövde för helgen och det första vi gjorde när vi kom till stugan var att ta ett glas vin och titta på utsikten, mysa, laga mat och käka världens godaste pastagratäng. Vi körde lådbil ner för altantrappan, kollade på solnedgången och hade världens bästa samtal om allt mellan himmel och jord.
På lördagen åkte Emma tillbaka till H-stad för att jobba några timmar medan Klara, Lina och jag kollade på IFK-AIK och drack öl. Sen började folk ramla in. Emma, Tobbe, Elias, Nicklas och Charlie var först på plats, sen kom Friman och Danne, Frida och Alexandra och sist Rikard och Anders. Blev mycket folk men massa kräftor, supande och babbel. Blev tv-spelsturnering, dansmatta, trubadurafton och annat gött=)

En helmysig helg helt enkelt, Kunde inte bli bättre!

Det var dock en jobbig sak som inträffade, jag skäms som en hund. Var så totalt onödigt gjort egentligen och ändå ljög jag om det. Jag ber 100.000 ggr om ursäkt för att jag ljög. Jag skämdes bara så mycket för vad jag gjort...

Ikväll blir det Hål i väggen på 6:an kl 20.00 och lite te och massa vatten!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0