Kuken på teven

Vi börjar dagens inlägg med en mycket bra kommentar angående Family Guy av Klara:
"Family Guy! Åh det är som att teven får en liten men ändå hård snopp" Ja, Klara du får ju faktiskt aldig ligga så det är okej att den kommentaren kom från dig^^

Sen har det hänt en massa hemska saker i mitt liv.
1. Var och handlade på Hemköp häromdagen. Jag har lagt upp mina varor fint på bandet (inga varuberg) men märker att det finns värre saker än varuberg i mataffären. Gubben som står bakom mig i kön, (såg lite ut som en blandning mellan Bert Karlsson och 91:an) börjar packa upp sina varor och inte nog med att han bygger varuberg, han knuffar mina varor så de läggs ovanpå varandra (i varyuberg) och trycker fram min "nästa-kund"-skylt för att hans varor ska få plats. Oj oj oj, jag trodde jag skulle smälla av! Jag glor jätteelakt på gubben som för en sekund ser ltie smått oförstående och rädd ut. Men han fortsätter!

När någon packat upp sina varor på bandet så tar man den plats som finns kvar på bandet.
DET GÅR INTE FORTARE FÖR ATT DU PRESSAR FRAM VARORNA TILL KASSÖRSKAN!

2. Mammor med barnvagnar tror att de äger hela trottoaren. Guess what? You don´t!!!

Ajja ikväll blir det förfest hos Rebecka och sedan ut och svänga de lurviga.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

raring, tvn får inte det, den gav klara det genom att den visade family guy. "Liten men naggande god"

2008-09-06 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0