Inatt jag drömde

Ja, ännu en gång har jag drömt en helt sjuk dröm. Familjen och jag skulle bada vid någon sjö. Plötsligt kommer det en man med en gås flygande (ja, han flyger) och sedan massa andra konstiga saker. Erica funderar aldrig över hur han kan flyga utan bara fortsätter ha roligt och bada. Då kommer en tornado som jag lyckas gömma mig från men min mamma rycktes nästan med. När den för svunnit bestämmer vi oss för att bada lite mer och ser då att det kommer ca 20 tornados till. Vi bestämmer oss (i lugn samtalston) att vi ska åka hem nu men hinner inte detta. Jag håller fast mig i ett staket och mamma försvinner. Plötsligt är jag på nåt jävla ställe där vi hotas av konstiga figurer. För att döda dem öppnar jag en tändare och häller ut besin på dem och tänder på. Sen vaknade jag.
Det var något om att göra en utflykt till nåt ställe men vi fastnade alltid på vägen för att Julia och Johanna snubblade och ville iten följa med. Ajja mina drömmar har aldrig varit normala.

Yes, föreläsningen inställd idag:D Då blir det att träffa Emma på jobbet en sväng och sedan shoppa lite.

Dagens bild

Jag ska så köpa denna soffan! 4990:- och då ingår 2 små kuddar och man får välja mellan 4 oliak skitsnygga färger på soffan. (Divan ingår) Oj, nu lät det som en reklam typ.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0