Hur fasiken går det för dom?

Det var ett jävla krångel med CSN. Först skickar man in papper om att man vill ansöka om studielån. Man får en bekräftelse på att man blir beviljad studielån VT 2009. Jag skickar in en ändringsblankett och fyller i att jag vill ha för denna terminen åxå. Man väntar och väntar och väntar lite till. Ringer till CSN och frågar hur fasiken det går för dom. Då kan man inte ansöka på ändringsblanketten och måste ansöka igen. Nu får jag förhoppningsvis pengar på måndag. Det behövs, är luspank sedan 25:e typ. Usch, inte lätt att vara student.  Men men, det finns de som har det värre. Mycket värre...

Hade en aningen konstig men rolig kväll igår. Förförfest hos Emma med xbox och öl, sedan till Enas allrum och drog ett fåtal lambo. Sedan hem för att byta skor men Emma har mina nycklar så jag går till micke och FÅR ett par skor av honom. Självklart så tänker jag inte riktigt på hur jag ser ut utan går i kjol, leggins, uppdragna gråa strumpor och Mickes skor.

Nä, nu e d dags att läsa några kapitel i Civilrätt-boken.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0