Har jag tagit mig vatten över huvud?

Var på första introduktionen på socialrätt/gökenO. Hur ska jag klara detta egentligen? Att lära sig leta i lagboken, visst det går lätt att lära sig men alla undantag, olika lagar som ändras p.g.a EG-rätten och massa annat. Känns jättesvårt och stressigt men ajg ska allt klara det! Vare sig jag får göra 4 omtentor eller inte.

Känns jätteskönt att livet äntligen drar igång som vanligt. Idag har det blivit nyttig mat, pluggande och springande. Mina mål detta halvår:
- Tappa 8 kg
- fixa hela Juridik/socialrätt-kursen
- Hitta ett intresse som jag ska bli bäst på
- Träna och få tillbaka mina magmuskler jag hade förra året
- Tänka mer på mig själv och på mitt eget bästa
- Dricka mindre

Nu blir det sallad!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: klaran

Klart du fixar kurserna, darling - jag tror på dig och finns och peppar om det behövs :D

2008-09-02 @ 02:01:16
URL: http://klarakalas.blogg.se/
Postat av: emma

du och jag, hand i hand, tillsammans klarar vi hösten med nya mål ;)

2008-09-02 @ 07:52:30
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0