En paus från städningen

Har varit en sjukt busy dag.  Sov i haverdal igår natt till idag och käkade middag med päronen. Idag blev det tillbaka till Halmstad för lite shopping på päronens bekostnad (jag är ju inte den som är den). En vinterjacka iaf vilket räckte gott och väl. Sen va d till Maxi och handla mat (åxå på päronens bekostnad) så nu är kylskåpet fullt med mat, garderoben full med jackor och golvet fullt med skit och kläder överallt. Fick en såndär utskällning som bara mammor kan ge om ostädade rum.

Fan, har städat i garderoben men kläderna tar aldrig slut! Jag behöver mer plats för kläder. Har dessutom en oupp-plockad flyttkartong kvar på golvet åxå. Bajshög...

men efter all städning ska det iaf bli en skön och lugn hemmakväll i min då nystädade lägenhet med film, pasta med grönsaker och lite choklad=)
Hoppas alla mina töäser får det roligt ute på stan ikväll:)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0