Ego-inlägg

Just i september  börjar alla sina "nya liv" med nyttig mat, träning, viktminskning och ett bättre leverne. Man kan säkert hitta ett fåtal bloggar som handlar om just det så jag är ju itne den som är den utan jag ska åxå skriva om det. Min nystart började förra veckan och lyckats hyfsat än så länge, gymmat 2 ggr, joggat 2, ätit grönsaker istället för chips (men jag ska itne ljuga, det är itne lika gott med grönskaer som med chips, daah!), städat hela lägenheten grundligt (torkat bort allt ölspill bland annat), diskat allting, pluggat och haft vissa obehagliga samtal. Jag kom t.o.m ihåg mammas födelsedag=)

Nu när jag äntligen kommit igång så kanske några undrar varför jag skriver detta i detlaj just i min blogg. Jo, det ska jag berätta för er, jag vill itne ha beröm av alla läsare utan bara så jag själv ska kunna se och inspireras varje dag och vecka av mig själv. Jag har lyckats en vecka, då klarar jag nästa vecka åxå och nästa, och nästa....

Så dagens matdagbok:
Frukost: Lättfil med cherios
Middag: Potatismos med köttbullar
Mellanmål: En nutrilett-dryck och en citron (ja, citron är sjukt gott att äta, som apelsin fast surare)

Jag är nöjd än så länge. Kommer även bli 50 insida lår-övningar, 50 baksida lår och 50 situps.
Trivs bra nu. längtar dock hem lite.

Dagens bild

Bilden som enligt mig symboliserar att jag inte ska ge upp. Fight, bitch!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0