Underliga dagar

(Emma, som kallar mig för ljuggo ska få en liten förklaring. Planen var kycklinggratäng och fotboll. Sen att vi inte gjorde detta är en heeelt annan sak^^ Men okej för den här gången:P)

Har sett och gjort mycket underliga saker senaste dagarna.
Hur många har egentligen slagit 20 högerkrokar så hårt man kan på en norrman? Jag blev tillsagd att slå honom så hårt jag kan. Så jag tog i för kung och fosterland och drämde till honom på käkbenet. Sen skulle vi gå en match och jag fick in ett ännu värre slag på näsan på honom. Sen fick en annan kille slå honom på andra kinden och då fick han en blåtira åxå... Det sjuka var att han sa att han itne fick in förutom ett slag som satte en bit närmare näsan...
Ett mycket underligt folk, dom där norrmännen...
Detta lilla slagsmål gjorde också att Info-ettan Sebbe är livrädd för mig. Han har även sett min onda dockan-imitation så nu kommer han väl aldrig sova lugnt efter misshandeln av norrmannen också.

Jag såg dessutom precis en blå man på teve. Alltså helt blå. inget ditmålat eller någonting. Hans hud är bara blå... Han har tydligen druckit silver-lösning av något slag i flera år och blev blå. Oprah, you saved my day!
Vad blir det om tomten knullar med en smurf? Svaret syns på bilden.
Den blå mannen



Min framtida man

Skulle ju ligga vilken dag som helst med denna killen...

Nu är promenaden, duschen och lunchen avklarad. Nu blir det plugg.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0