Spontanitet och trötthet

Spontanitet
Hade en skitkul dag igår, började med att jag skulel träffa Emma och chilla en sväng. Hon ringer och låter mystisk på rösten. Vi ska då istället för att chilla åka till IKEA i Väla och kolla på soffa till mig. Detta gör vi och på vägen till Helsingborg gör vi beslutet att åka över till Danmark. Så IKEA först, sedan färjan och köpa varsitt flak och sedan hem igen. Dessutom såg vi en polisbil med regestreringsbokstäverna AFA. Såg rätt konsigt ut.

Trötthet
Är helt slut både psykiskt och fysiskt. Hade föreläsning idag och jag så ångrar mitt kursval. Jag är itne ett dugg intresserad och orkar inte ens anstränga mig men måste ju det för att få pengar. Ska försöka hitta en annan 15-poängskurs när GökenO är slut. Slipper iaf en halv termin juridik till. En annan trötthet är att jag itne längre vet var jag har folk? Är folk mina vänner? Vill folk vara mina vänner?
Jag är iaf glad att jag har fått bättre kontakt med mina gamla kompisar i Göteborg, mer som förr. Och självklart har jag mina älsklingar i Halmstad. Utan er skulle jag vara förlorad på västkusten.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0