Söndagskvällsångest

Usch, har inte blivit mycket pluggande denna helgen men inte heller överdrivet mycket alkohol. Har bara varit så seg och trött. Imon och tisdag blir iaf enbart plugg i skolan och bibblan. Ångest över att jag itne pluggat nånting, över att jag typ gett upp innan jag ens försökt göra tentan. Har ångest över att min diet itne gått speciellt bra i helgen. Måste fortsätta på samma bana som innan. 1500 kalorier om dagen, frukt och grönt och nyttig mat. Måste fixa det.
Lyckades iaf diska det mesta idag från helgens bravader. Men d  ela nästan lika mycket disk nu med men... Det är iaf ny disk.
Nu ska jag återgå till min underbara bok och somna skönt ensam i sängen=)
Linda, din sköldpadda ska heta Bruce! Jag insisterar.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linda och Bamse

Haha, Bruce får du döpa din sköldpadda till :D. Min heter Bamse! Om du är snäll kanske du får träffa honom någon gång! :P

Plugga på tjejen, jag hejar på dig!

2008-10-27 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0