Såå trött

Efter några dagars festande är jag denna lördagmorgon lite mör i kroppen, minst sagt. Både av alkohol men även av psyksik påfrestning. Tentan på onsdag gnager som fan och ens "vänner" skickar arga sms som låter så melodramatiska så man inte fattar vad man gjort. Jag har tydligen inte försökt tillräckligt men det har hon. Det är precis det jag gjort i ca 2 månader. Nu pallar jag inte mer.

Hade iaf en sjukt kul utekväll igår på morfars med förfest hos mig innan med 10 pers typ. Blev MYCKET öl.... Minst sagt. Jag gillar inte morfars egentligen för där träffar man alla man känner och det är där intrigerna skapas och byggs på.
Blir en skön dag med plugg, käk och en promenad. Mysig hemmakväll kommer sitta skönt sen=)

Dagens bild

Jag vill ha pojkvän att mysa med!*bölar*

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0