Rock n´roll!

Sitter och väntar, tiden går långsamt när man väntar. Men rätt skönt. Nu har jag en soffa, soffbord och en hallspegel så nu e jag good to go! Snart kommer töserna hit och lagar kycklinggratäng och dricker vin. Vilket iofs jag åxå ska göra. Sen blir det fortbollen och sedan till Torben på inflyttningsfest. Tydligen en hel del folk som ska dit, ca 60 pers. får se hur det går^^

Är så glad över att alla verkar ha blivit sams efter många om och men. Man vill börja om på en ny kula och rätta sina misstag. Det underlättar för en själv och för alla andra i omgivningen. Känns rätt gött faktiskt...
Nä, nu ska jag sätta mig och gosa i soffan.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: emma

Höörrrööö ditt lilla ljugoo. Vi åt ingen damn kycklinggratäng, ingen fotboll blev det heller. Haha..

2008-10-12 @ 19:00:59
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0