Ny dag, nya utmaningar

Vaknade inatt av en sjuk dröm om att Cunne försökte mörda mig så för att jag skulle vara okej var jag tvungen att knivmörda henne. Vaknade kallsvettig och ap-rädd. Lyckades iaf somna om vaknade igen vid 11 med ett leende på läpparna. Det är fredag, middag, idol och utekväll med älsklingstöserna och imon kommer soffan och hallspegeln! Även soffbordet kommer sättas ihop. Kommer äntligen ha en komplett lägenhet=)

Hade tänkt försöka plugga lite idag. Lyckades göra en halv uppgift igår. Hittade rätt paragraf och kapitel i lagboken men förstår itne riktigt innebörden av den och varför. Inte ehller vad själva svaret blir på frågan. Men mne, iaf rätt paragraf... Av alla tusentals lagar som finns så hittade jag precis rätt:) Nöjer mig med det^^

Blir nog tevespelsdag annars. Lite zelda, burnout och Demon stone. Of to the telly!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0