Jag försöker ju!

Försöker och försöker plugga men det går inte! Jag fattar ingenting, är okoncentrerad och uttråkad. Men jag försöker iaf. Får göra det bästa på tentan och sedan se ifall det underlättar lite då. Salstentor suger röv...

Har funderat lite över min mentala hälsa. Jag är förundrad över att jag inte är höstdeppad öht. Jag brukar ju alltid bli det under hösten/vintern. Kanske är för att jag trivs så bra med livet just nu. Jag älskar Halmstad, mina vänner och börjar lära mig att koppla bort saker som inte betyder något. Behöver sluta oroa mig så mycket över vad andra tycker, hur jag verkar i andras ögon och dyl. Känns som jag blivit starkare som person på detta sätt. Min osäkerhet är iaf nästintill borta. Det enda jag verkligen saknar är pojkvän/mys-sällskap.

Ikväll blir det iaf bowling med Emma, Sebbe och kanske någon mer. Ska bli skönt att glömma pluggandet lite och glömma stressen av pluggandet.
Gosh, längtar till gasquen! Ska bli sjukt skoj att vara toastmaster. Hoppas bara att alla SPP-are kommer. Så många som möjligt iaf=)

Linda, Bamse är okej. Men min sköldpadda ska heta Bruce! =)
Dagens bild

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: k

Bus då! klart du inte ska vara deppig, och tentan kommer gå galant.

f.ö. kan jag ju bara säga varsågod för gasque-temat ;)

snart kommer jag!

2008-10-27 @ 19:58:29
URL: http://klarakalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0