Halloween och lättnad

Vaknade i morse med känslan av lättnad i hela kroppen. Drömde dock konstiga saker, bl.a en tarantella som förföljde mig vart jag än gick. Jag var livrädd och vaknade med ett ryck och skakade hela täcket utanför för att det inte skulle finnas spindlar kvar i det. Blev iaf en väldigt skön morgon efter detta i ett iskallt täcke. Lyckats göra i ordning i hallen och dammsugit idag åxå. Var itne heller bakis från igår. Förfesten på bolmens var sjukt skoj, massa goa SPP-människor och alkohol i kanske lite för stora mängder. Sen iväg till INFO-förfest och sedan kåren. Min Link-utstyrsel var mycket uppskattad. Fick mycket beröm för den så det tackar jag för=)

Tänkte på Pimp my ride idag. Programidéen är lite konstig. Det kommer en stor tuff neger och står först utanför ditt hur och kollar på din bil, sedan ringer på och ber om bilnyckeln och kör sedan iväg. Jag hade åxå gett mina bilnycklar nästintill frivilligt om det kom en stor neger och sa "Ge mig bilnycklarna!". De fixar upp bilen och sätter in de mest onödiga prylar man kan tänka sig i en bil, playstation i ratten, pianotangenter i bilsätena så det låter när man sätter sig och hoppar på sätet, en grill i baksätet. Fan, ska man bo i bilen eller? Om jag var hemlös och hade en så ny och "välutrustad" bil hade jag sålt den och gett mig själv ett riktigt tak över huvudet. Sen om jag inte har ett playstation är oväsentligt. Dessutom, blir itne bilen stulen så fort man parkerar den utanför huset? Då kommer väl Xibits kompis och snor den istället och om man skulle få tillbaka den så är fälgarna borta, playstation 3 borta och sålt till en liten 10-åring i Utah och sätena är sönderskurna och fyllda med smuggel-knark.

Nu har jag tjatat tillräckligt.
Dagens bild

Link, alltid lika söt
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0