Gud pissar på mig

Vaknade i morse av att vara aningen förvirrad och arg/ledsen. Drömde att jag blev brutaldumpad på tåget från Åre av mitt ex. Sen räddade jag hela sällskapet när det började regna små små eldbollar från hustaken. Lyckades t.o.m hålla fast en hel Stena-färja med bara händerna. Ajja, vaknade iaf jätteirriterad och arg, hörde regnet mot fönstret och såg sedan all disk. När jag sättermig vid datorn så står klockan på 12 på mobilen och 11 på datorn. Jag hade inte en aning om att man skulle vrida klockan åt nåt håll.

Medan diskberget sträcker sig mot skyn och mitt hår blir flottigare och flottigare måste jag ta tag i pluggandet inför tentan på onsdag men PALLAR INTE! Kommer ändå gå åt helvete... om jag ens kommer upp kl 8 på morgonen då. Om nu klockan är 8 då elle rva fan den nu blir/är/var.

Ta det lugnt med spriten och lev väl!
Dagens bild

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0