Äntligen=)

Äntligen är det halloween
Äntligen har jag klätt ut mig till någonting sjukt bra
Äntligen är tentan avklarad (tog 4,5 timmar och var den jobbigaste dagen under hela min skoltid på högskolan i Halmstad)
Äntligen är Klara tillbaka
Äntligen känns allt bra med alla
Äntligen blir det sjuk halloweenfest på Bolmen och sen Kåren

Ja, mycket änltigen som hänt och ska hända. Kändes behövligt efter tentan å allt. Jag lyckades få in några riktigt konstiga meningar i tentan dock. Bland. annat: "Även om han inte blivit straffad tidigare så, ja fängelse ska han minsann ha!"
 och "så länge man itne har något fuffens för sig." Va fan tänkte jag på?^^
Nu sitter jag hos Emma och fixar iordning mig och dricker första grogen för kvällen. Sprite och Explorer, kan det bli mer fattigt? Sitter och bloggar utklädd till Link (Zelda-gubben om någon inte vet vem det är) Fine, jag är en tv-spelsnörd!

En sjukt onödig sak jag tänkte på i morse är hur onödigt det egentligen är att sända radiosändningarna på tv. Jag skiter i vilken ny "snygg" klänning Josefin Crawfoord har på sig och att blondinBella vill synas i tv. Det positiva med radio har ju försvunnit då. Att kunna sitta och läsa tidning, göra annat och lyssna och enbart hänge ett sinne åt radion och de andra åt andra intressen. Nu måste man dessutom titta på hur radiopratarna ser ut och allt annat. Det sköna med radio försviner!
Jag jobbar på SR, för ful för TV...

Nåja, nu ska man sminka sig och allt sånt=)
Pözz och Kjamizzar


Nä, seriöst, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0