Sjusovare? Nope!

Varför kallas man sjusovare om man sover länge? Jag vaknar aldrig kl 7! Jag vaknar 13.45 och har sovit stenhårt. Fattar itne hur men jag har blivit så sjukt trött senaste tiden. Kan bero på att jag e halvt sjuk men ändå. Lägger mig vid 1 och vaknar 13 timmar senare. Det kan inte vara bra...
Jävla idiot som kom på ordet sjusovare... Skit...

Hämtade böckerna idag, vägde la ett ton typ. Dessutom innehöll paketet enbart astråkiga böcker som jag inte ens kommer läsa... Skit där med...

Positivt är iaf att jag älskar mina vänner och att allting har blivit mycket bättre med mina gamla vänner i Halmstad. Saker och ting löser sig med tiden. Och ett litet snack:)
Dessutom pantade jag alla mina tomflaskor idag, fick 23 kr så snusdosan var gratis idag. Inte alls skit där inte!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Frida

23kr för den dosa rapé?!!! Satan i gatan om det stämmer, Här i Göteborg kostar den ju 40 i stan!

Men jag har slutat, men ändå... =/

2008-11-21 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0