Min vän Emma Cunow

Jag har världens bästa vän som heter Emma Cunow. Hon är allt en vän ska vara. Hon fyller dessutom 20 idag, vilket är en underbar ålder. Emma finns där i vått och torrt, är ärlig, snäll och en underbart rolig människa att umgås med. Jag ser upp till henne till sjukt mycket. Hon förtjänar allt det bästa man kan få i livet. Utan henne hade jag varit helt tom. Jag älskar denna tjejen så sjukt mycket. Hon kan till och med få mig att skratta i de mest deprimerande situationerna.

Emma, jag älksar dig så otroligt mycket!

Kvällens höjdpunkt: Gert Fylking sjunger Teddybrörnen Fredriksson på Mårtensson
Kvällens low point: Olycklig kärlek (och Brantes halva snusdosa i min Newcastle)


Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emma

nawie gumman. Så söt du är. Älskar dig!!!

2008-11-28 @ 10:46:05
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0