Jehovas

Ja, idag vaknade jag av att Jehovas kom och ringde på. En hel familj med zigenare dessutom. Där står dom och ser läskiga ut och räcker fram ett papper med texten "vill du veta svaret på alla dina frågor?" Ja, jag vill ha alla svar men inte när alla svar handlar om Gud. Sen för söker dom tvinga sig in genom dörren som är öppen ca 3 cm bara. Vågar itne öppna dörren för ett helt dussin jehovas på samma gång. Då blir det väl ritual-slakt eller nåt på mig i min egen lägenhet, precis bredvid spisen och kastrullskåpet. Plötsligt ska man börja hugga huvudet av små getter och dra ut tarmarna genom röven på den eller nåt annat sjukt som jehovas håller på med.

(om nu någon jag känner skulle ta illa upp så GÖR INTE DET!  Det är inget fel i att vara Jehovas (eller nja...), bara när ni prackar på mig grejer vid dörren och inte ger er.)

Dagens bild


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0