Dessa matvrak

Nu har jag lyckats slå bort alla fans som varit runt om mig, i min lägenhet och i skolan. Tänka sig, bara för att man syns på teve lite grann mitt i natten så är man kändis. Hade varit lite mer fans om man visades på TV1000 på natten istället.... Lite annorlunda då kanske. Nu när fansen äntligen är borta kan jag blogga som en normal person igen^^ Var på föreläsning igår och för en gång skull var det faktiskt lite intressant och även en aning lätt att hänga med. Känns mycket bättre nu. Ska bara plugga lite idag så jag hänger med i uppgifterna vi fick i typ "läxa".
(Om ingen förstod det så är jag väldigt ironisk nu med alla fans.)

Hade igår en av världens jobbigaste dagar på Maxi. Står i kön och har typ övertrasserat både kylskåpet och lånboken. Det står en mamma, ca 35-40 år framför mig i kön och hon gör följande;
; först och främst så bygger hon varuberg
; hon slänger maten på bandet, som om det var en diskus
; Hon lägger en Nästa kund-skylt medan hon har kvar mat i sin vagn som hon tydligen ska betala på något annat sätt eller nåt.
; Hon bygger varuberg på denna sida av nästa kund-skylten också.

Ni som känner mig vet att under detta tillfället står jag och vill lägga mjältbrand och C4 i hennes handväskan, slå nästa kund-skylten mot hennes huvud gång på gång tills det blir en liten eldgnista som antänder stubinen till hennes handväska och samtidigt kalla henne för mat-terrorist. Men nej, det gör jag inte (tack och lov att itne min hjärna styr allt jag gör, då hade Hemköp hetat Hembränt. 

För att göra saken värre så lyckades hon även ställa kundvagnen så sjukt åt helvete i vägen så jag kudne inte komma fram till mina varor och börja packa ner dom. När jag försiktigt flyttade hennes vagn så stirrade hon på mig som om hon hittat mjältbranden och vetat att det var jag. 
VARUBERG ÄR DJÄVULENS VERK!
 
Drömde inatt att jag hade drömt en dröm tidigare och var rädd för att det skulle hända. Jag drömde bland annat att jag skulle betala 200 kr för en buffé på nån slags ångbåt. När jag vaknade i morse var jag rädd att jag var luspank. Sen provade jag kläder och fick för mig att ha på mig världens kortaste kjol. Nåt sånt var det iaf. Sen var det dags att vakna.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0