Göteborgs-dax

Yepp, idag bär det av till Gbg igen för födelsedagsfest (igen). Är laddad som fan men dock ltie svårt att bestämma vad jag ska köpa till Frajjda. Men ska nog hitta på något snart. Annars idag ska jag hinna hämta min jacka av Tobbe, köpa present, packa, käka, diska (det är en hel del nu) och gå till stationen och ta bussen vid halv 4. 

Underbart!! Märkte ju precis att bara för att juridiska översiktskursen JökenO är slut betyder itne att juridiken är slut. Nu ska man fortsätta gå igenom varenda jävla lag typ! JAG HATAR JÄVLA SKIT SOCIALRÄTT/JÖKENO-FITT-KURSEN!

Nu sådär under allhelgona som itne bara är halloween-fester och utklädning vill jag ägna en tanke åt Sofia Delle, min kära storasyster som jag aldrig träffat men ändå tänker på nu och då.
R.I.P

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0