Ett försök till att ha skoj

Idag ska vi se ifall jag kanske orkar göra något mer ansträngande än att bara ligga i soffan och halvsofa och snora och hosta. Ska se ifall man aknske kommer iväg på afterworken ikväll och spela lite spel medCunne och info-folket. Fick ett tips om McDonaldsmat idag vilket jag är sugen på men eftersom jag itne känner någon smak så kan jag ju lika gärna äta något som är gratis. Kanske skulle apssa på och äta den där vitlöken jag har i kylen. Och en äcklig portion med någon slags röra jag gjort någon gång...

Har btw hittat ett sjukt roligt och bra sätt att komma igång med träningen. Laddade ner *viskar så jag inte blir dömd för piratkopiering* en tränings-instruktionsfilm med bra träning för mage, lår och rumpa. Provade lite igår (vet att man iten ska träna om man är sjuk men ingen kondition iaf) och det var så sjukt skoj! Som att gå på pass fast slippa gå ut lixom:) Dock var jag helöt slut efter några push ups och halsen ville spricka när man skulle stå i brygga... Men ska lätt fortsätta med det!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0