En udda natt

Jas, igår kväll/natt blev aningen annorlunda ändå. Gick till kåren vid halv 10 och spelade spel med Emma, Klara, Micke, Sebbe, Gusten, Emmie och massa fler. De stänger vid 11 men vi sitter kvar och märker att de ska ha nordiska mästersken i Thai-boxning dagen efter så kl. halv 1 klättrar vi upp i ringen och börjar brättas/boxas/klänga/använda alla olika kampsporter som finns och inte finns. Lyckligtvis skadar sig ingen även om vissa druckit en del. Jag ställer mig och sjunger nationalsången så högt jag kan (vilket är en dum idé då jag har sjukt ont i halsen). Kl halv 2 har samtalsämnet klamydia kommit upp och alla ska dela med sig av historier som innefattar köänssjukdomar och gynundersökningar (vissa ville även alltid höra om tops, fittor och livmödrar...). Vid kvart i 4 e d dags att gå hem efter en sjukt rolig och chill kväll.

Vaknade dock i morse med ännu mer ont i hasen och kan knappt prata. Igår va iofs lika illa på natten men idag vill jag amputera bort min hals typ. Blir att ta det lungt till kl 6, sen iväg till therese en sväng och sedan göra en snabbvisit hos Johan på inflyttningsfest.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0