En ny känsla?

Sitter här och har precis duschat men orkar inte torka håret, klä på mig eller någonting. Idag är  "en sån där"-dag när man känner sig allmänt ledsen och deppad. Ändå ska man iväg till Therese och sedan Thomas och sedan kåren. Dock itne över-pepp direkt. När morfars bror gått bort blir man itne över-pepp. Även om det hände i helgen så är det första gången en släkting till mig dör. Har aldrig känt riktig sorg. Kan väl inte direkt säga att jag sörjer eftersom det var en släkting hyfsat långt bort men ändå. Stackars Gunvor, barnen och barnbarnen. Han somnade iaf in lungt och fridfullt på ålderdomshemmet, 85 år gammal med sin fru vid sin sida. Så vill jag dö när det är min tur, gammal med min älskade vid min sida.

Oj, vilket pepp inlägg det blev. Nu kom Emma så nu blir det att peppa till lite.
R.I.P
Sven Rylander
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0