Världens undergång

Har hittat två låtar som jag bara älskar. Dessa låtar får bara inte bli jättekända och spelas på tv konstant. Då blir de plötsligt mycket sämre med en gång. Domedagen skulle vara ifall Jamba börjar sälja dessa två låtar... Jamba är en folksjukdom som sprider sig som en löpeld över världen. Jag tror att Jamba planerar på att ta över världen en dag. Efter att ha sett på Terminator inatt så är jag säker på att Jambas anställda bygger en hel armé av Kramis-kaninen som plöjer fram och kramar allting som kommer i dess väg. Inget kan överleva en sådan kram. Man paralyzeras och sedan spricker alla blodkärl i kroppen. Pang död! Och de stora mördarmaskinerna Crazy Frog. Med sina gigantiskt långa ben, stora mun och tjocka, runda, gråa mage kommer de sprida två-taktare över hela planeten. Varje gång du köper någonting från Jamba stöder du jordens undergång och kriminaliserad brottslighet som Kramis och Crazy Frog bedriver. Hjälp rädda barnen istället om du så desperat vill använda din mobil till någonting. Sms:a så att rädda barnen får pengar istället, eller cancerfonden (är dock emot all överreklamerad Rosa-bandet-promotion, kan ju itne ens äta flingor utan att ha ett rosa band...)
Oj, nu tappade jag tråden.
Båda låtarna är med i trailers till tv-spel men så sjukt bra. Räckte att höra 5 sek, sen ville jag höra hela. Låten i spelet Mirrors edge med Lisa Miskowski - Still alive går på repeat hela tiden. Gears of wars 2- låten DeVotchKa - How it ends är så jag får gåshud (fast bara efter ca 2 minuter in i låten, början är lite seg)
Ladda ner dessa låtar så kommer du må mycket bättre sen, promise;)

Förkylningen sitter i sig och har slagit till på halsen med mycket kraft nu. Hostat hela natten och när jag andas med näsan blir den täppt och då andas jag med munnen och då hostar jag. Ska jag sluta andas åxå?
Hade en trevlig liten reunion igår med Cunne, Therese och Mirre. Satt å snacka och drack vin en stund, sen till Johan och spela nåt spel där man förklarar ord och sedan lära mig dricka whisky. Gick la änna sådär.

Efterlysning
Om du skulle se en av dessa figurer så ring 555-DÖDA1


Gaaah jag hatar Jamba!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha du är en sjuuuk människa.

2008-11-16 @ 21:46:04
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/
Postat av: Robban

Mirrors Edge musiken är sååå bra! Jag håller med.

Spelade demot på playstationet och det blev direkt till datorn och plocka hem soundtracket. ^^

2008-11-23 @ 11:56:47
URL: http://crazyrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0