"Din mamma är en kö"

Hade en mycket störd dag igår. Jag vaknade upp på en killes arm vilket var extremt mysigt, var lite smått trött efter kvällen innan på Kåren. Går upp vid 12 och ska borsta tänderna. Tar tuben på handfatet och märker med fasa efter jag satt in tandborsten i munnen att jag har tagit Idomin-salva istället. Detta smakade iten mumma direkt...
Satt i skolan och hade workshop. Tjötade om... nja typ allt som inte är rumsrent med Therese, Emma och Mirre.
Sen skulle man iväg till Cunne för lite förfest med spel och vin, sedan kareaoke på Fox. Vet inte vad som flög i mig när vi va ute asså. Jag såg en ledig toa som jag självsäkert gick in på. När jag kommer ut, står det en tjej jättesur och säger: "Det är faktiskt kö här." varav jag svarar, utan att tänka mig för eller ens fundera "Din mamma är en kö". Jag går bara därifrån och undrar vad fasiken jag sa det för? Jag brukar ju aldrig säga tykna saker till folk?

Nu bär dte av till Jönköping med Emma och Sebbe. Ska bli kul å chilla någon annan stans än Halmstad och Gbg. Lite födelsedagsfest å grejer för Emma:)
Min förkylning vill itne ge sig, dessutom brinner det på mina läppar. fan...
Bara titta och njut av världens bästa trailer med världens bästa låt. Me like!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0