Come on

Måste börja ta tag i grejer nu, skolan, min hälsa, mina tankar och defintivt mitt sociala liv. Har blivit så sjukt lat senaste veckorna. Har ingen energi till saker längre. Till ingenting faktiskt. Om någon tycker att jag itne hör av mig så mycket och annat så ber jag om ursäkt, jag är bara så tankspridd och slut i hela kroppen. Men har iaf inte fått höstdepressionen som jag haft tidigare år. Alltid en framgång.

Idag har ägnats åt föreläsning om ungdomar och missbrukare inom socialtjänstlagen och kriminalitet. Sjukt intressant faktiskt. Sedan blev det gasque-planering inför imon och även träningen blev av. Lite cykling och mage, rygg, och ben. Känns bra nu=)

Dagens bild
Uteblir p.g.a lack of capacity

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0