Back in the Straw-city

Nu är man tillbaka i Halmstad efter en rolig helg i Jönköping med Emma och Sebbe. Blev ett besök på krogen, en förfest med en hel del udda människor, en fredag med fulla vuxna och roliga ordlekar i bilen. Sen en hel del shopping. Billigt var det åxå, 2 skitsnygga koftor för 149:- och ett par svarta tajta jeans till 50-årskalaset på lördag. Kände mig sjukt snygg i tajta jeans denn agången faktiskt. Brukar jag ju inte göra speciellt ofta... Blev en skön helg med en lagom mängd alkohol. Men ändå skönt att komma hem och sova i sin egen säng inatt.

Annars så börjar jag bli lite smått förtjust i en person igen. Lite skönt att ha känslor för någon faktiskt, inte bara för att hoppas att det kanske blir något men för att kunna drömma sig bort ltie och vara lite lycklig.

Imon får man tillbaka sin JÖKEN-tenta. Var tydligen bara 15 av 78 som klarat den. Jag tror ju inte att jag är en av dem... Då blir dte bara att sätta sig med lagboken och civilrätts-boken (som jag btw vill flå, bränna och sedan spotta på den) och försöka leta upp alla gamla anteckningar vilket jag itne ens vet om jag har. Fan...

Tack Emma, för en underbar helg och för att du är en så otrolig vän. Älskar dig som fan!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0