Valborg

Blev en mycket lyckad valborg, må jag säga och jag tror de flesta håller med mig:) Drog till östra stranden vid halv 5 ungefär och började festa redan då:) Satt hos Joppe och Andreas och det droppa in fler och fler. På slutet var vi la ungefär 20 killar och 5 tjejer typ. Jag trivdes;) Satt å tjöta med Johan hela kvällen så vi hamnade hos mig och kolla på Battle royale och hade det mysigt. Vaknade i morse med nada baksmälla och hungrigare än Jesus. 

Imon ska Therese, Emma och jag och förhoppningsvis fler till Ullared. har aldrig varit där så vi får se hur det är. 
Annars blir det att skriva 1,5 hemtentor imon åxå. Fick jobbtiderna nu, lördag och söndag, tisdag och den 16:) Blir gött med lite pengar i maj:)

Dagens bild
image125

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0