Slita något i stycken!!

Ibalnd undrar jag ifall McDonalds med flit vill att folk ska säga upp sig och anmäla dom till facket och allt som går att anmäla till. Skulle så glatt hämta mitt sommarschema idag och har skrivit att jag vill jobba mellan 100-120 timmar/månad. Fick ut schemat för 12 veckor och nu kommer den stora frågan; Hur fan kan dom ge mig 80 timmar för tre månader?

Jag kommer inte ha råd med hyra, mat eller något nöje. Jag jobbar enbart 3-timmarspass, mellan 6-10 timmar/vecka, inte ens det! Imon kommer Martin få ett argt jävla samtal där han ska ha en sjukt bra anledning till varför jag inte fått fler timmar!

Känner mig redan ekonomiskt pressad som det är, Aiya Napa-resan är redan avbokad på grund av detta. Jag har dåligt samvete över att jag itne har varit hemma i Gbg och träffat mina gamla kompisar. Har dåligt samvete över att jag behöver låna pengar för att kunna köpa mat varje månad. Ska flytta i sommar och behöver en ny soffa då min gamla har brakat ihop på ena armstödet. Vet inte hur fan det ska gå ihop i sommar...

Just nu hatar jag studentlivet och mest av allt hatar jag McDonalds! Inte ens skitjobb som på McDonalds kan man åtminstone få slita arslet av sig för att tjäna pengar!

Dagens bild kommer itne visas då den kan verka stötande för allmänheten...

So Long suckers!

Kommentarer
Postat av: emma

såå jävla rätt!!

2008-05-20 @ 20:20:03
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0