Plugging the social pshycology and it not go bra if you know vad jag menar!

Är lite smått stressad nu. B-uppsatsen ska lämnas in, salstentan måste klaras och en hemtenta kvar. Känns aningen rörigt. Ska försöka skriva klart hemtentan idag, borde inte ta mer än nån timme. Sen blir det salstentaplugg idag och B-uppsats imon och på tisdag. Usch, kunde haft roligare men men...

Päronen kommer ner nästa lördag och ska bjuda mig på en sväng på stan. En ny jacka och storhandla mat till mig, kanske en bikini åxå(A) Annars lever livet som bara den, sommar, sol, flytten i juli, födelsedagsfest i Mölndal (Det blir det definitivt!!), Tyskland, Smögen och Grebbestad. Sen har vi ju det tråkiga åxå, jobba hela sommaren. Men men, vill man ha pengar så e d bara att göra det. Om nu ingen visste det...

(A)=Det är alltså en msn-ikon för ängel, en smile som ser lite smått hög ut med en rökring runt huvudet.

Lev livet och bry er inte om småsaker!
Dagens bild
image131
Glad sommar allihop!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Robban

Sikken lirare du är! ^^
Det är väl ändå en gloria? (A)

/R

2008-05-19 @ 15:50:26
URL: http://crazyrobban.blogg.se
Postat av: A

Tycker det ser ut som en hatt jag :),men jag e la lite blind med i guess

2008-05-19 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0