Ett viktigt inlägg t.o.m!!

För din läsnings skull har jag delat upp inlägget så du själv kan välja vilken del du vill läsa eller om du vill läsa hela. Smart va? (hmm... mycket...)

Neighborhood
Ja, d e verkligen ingen dåligt grannskap man har! Svantas 26-årsfest igår. Var jävligt chill. Blev allsång, svante byggde nästan en fågelholk, hittade sommarens nya drink, lite halvt peruktema, grillning med allt vi ittade på marken och inne, tårta och massa öl. Var jättemysigt under svantes gigantiska partytält som var större än min lägenhet. Tack för en rolig fest!! För en gång skull va d inte långt hem heller, bara en trappa upp:)

Kärlek?
Tror jag börjar bli väldigt intresserad av Anton nu. Varje gång jag ser honom blir jag nervös, får tunghäfta och vågar inte prata med honom. Han e ju bara så sjukt fin! När han ler mot mig vet jag inte vad jag ska göra. Fick hans nummer av en kompis igår. Får skriva häfta också. Vette fan va jag ska skriva till honom. Blev nåt dumt sms om ingenting typ... Tror dessutom inte att han är så förtjust i mig, tror mer att han tycker illa om mig. Men men, vi får se hur det går. Troligen åt helvete...

Problem
En annan sak som håller på att gå åt helvete är Aiya Napa-resan. Vette fan vad som hänt och vill itne bli inblandad i det för mycket men resan är inte lika "passande" för de andra nu verkar det som. Och grupperingar, skitsnack och annat som är otroligt obehagligt och jobbigt har startat så nu vet jag varken in eller ut längre. Känns lite som jag hamnat i zonen där man måste välja sida. Fan va det är lättare med killpolare.
Vill bara att allt ska lösa sig.

Jobbet
Jobbade igår för första gången på MCD och det gick la bra. Fick stå vid läsken, fylla på hur många muggar som helst. Mycket roligt och chill arbete^^ Gjorde ju självklart en tabbe när jag skulle hälla på glass i glassmaskinen. Efter jag smidigt hällt i all sörja i maskinen som står i huvudhöjd slår jag ner locket med påsen rätt ner i maskinen och det flyger glass åt alla håll. Men men, man kan itne vara bäst på allt i början. Jobbar ikväll mellan 18-22.30. Ska bli rätt kul. Alltid skönt att tjäna pengar och göra lite nytta:)

Det var väl allt för idag. Hoppas ni får en bra dag och glöm inte, vänskap är dyrbart så ta vara på den...

Dagens bild
image126
Brudar, vi har sjukt skoj ihop. Låt inte en bagatell ta bort det...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0