En liten tanke

Therese berättade en rolig sak idag och det fick mig att tänka lite. Jag ska försöka uttala detta på ett trevligt sätt då det finns läsare som är under 18 och man kan inte ändra inställningarna så de passar in på en betalsida(vilket är sjukt dåligt, vill att min facebook blir en betalsida...).

Anyway, när det gäller fysisk kärlek finns det mcyket man inte förstår av det andra könet. När killar ibland ska "bestämma" takten under själva akten blir det ibland väldigt, vääääääääldigt fort. "Han kn*llar som en kanin" är nog det rätta talesättet, rakt ut. Det går så fort så det känns som att han knappt rör sig. Är det för att killen vill få det hela överstökat eller för att han tror att tjejen tycker att det är skönt? Jag menar, om han ska tillfredställa sig själv på det sättet går det ju så fort så han blir skinnflådd på 3 sekunder. Knivigt. Ta det lite lugnare grabbar!

Nu är ju detta definitivt inte riktat till någon speciell kille, bara lite aftontankar som kräver lite bloggande.

Haft en helg med massa pluggande och ltie förfestande utan utgång och utan alkohol. Varit väldigt skönt faktiskt. Nu har jag bara sån sjuk köpfeber, vill ha allt typ! Men ekonomin tillåter inte riktigt det. Inte i juni heller. Men men, livet handlar om mer än pengar. Jag har underbara vänner som jag älskar och jag trivs som fisken utan cykel i Halmstad och på högskolan.

Dagens bild
image132
ta hand om varandra och jobba svart om du behöver!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: emma

du måste skaffa en cyyyyykel typ nuuu!

2008-05-19 @ 22:10:08
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0