Man får ju tänka lite också

Först och främst vill jag ta upp hur extremt sjuk mitt bostadsbolag är. De flesta studentlyor betalar ingen hyra under sommaren. Jag bor i studentboende men tydligen så ska vi betala hyra. Fine, det visste jag men att man DESSUTOM ska behöva betala mer!!! Nu har dom höjt hyran från 3300 till 3400. Jag har det knapert som det är redan så nu blir dte ju inte direkt roligare. De kunde väl sänka hyran på sommaren eftersom de flesta itne är där då iaf. Jävla skit.... *bitter*


Sen har vi ju drömmarna inatt.
1. Jag var på en gigantisk båt som plötsligt började ta in massa vatten och började sjunka. Vågorna var 30 meter höga ungefär och man fick hålla i sig jävligt. En kille som jag hade fått kontakt med under katastrofen blev bortspolad genom ett staket och bröt hela haden men han kom upp och vred tillbaka sin egen hand. Sen visade det sig att båten låg utanför Kinas kust!! Precis vid kusten, och de på land stod bara och tittade på båten som var typ 5 meter från stranden. Min familj dog på båten och jag fick bo hos en kinesisk tant, sen vaknade jag. Tack och lov!

2. Somnade om och drömde istället att jag var uppe vid södra långvattnet i Mölndal med några människor. Av någon anledning som hade jag satt upp en roddmaskin där så jag satt där och rodde. Tobbe kom dit och fick för sig att göra sönder roddmaskinen. Sen skulle han åka någonstans. Jag och vilka de andra nu var väntade i bilen och sen började vi köra runt och leta efter Tobbe men vi hittade inte honom men alla andra man kan tänka sig. Frida satt i en porsche och gapskrattade själv bl.a. Vi åkte för att leta i Kållered och i en mataffär där skulle jag köpa fisk och potatis. Kassören var helt störd som frågade massa saker om varför jag köpte potatis och fisk. Jag svarade att jag bara ville handla för att äta. Sen var man halvt tvungen att visa leg och byta kassa som retade upp alla andra kunder. Jag blev förbannad och stack därifrån. Då eldade kassören upp halva butiken. Sen skulle Frida (som plötsligt var där) handla mat i en bowlinghall där man tränade kampsporter också.

Ja, mina drömmar blir bara sjukare och sjukare känns det som. Fast det gör det hela mer intressant att vakna då. Dessutom, man tänker på drömmen när man vaknar och slipper tä'nka på annat tråkigt som är verklighet.

Ajja nu ska jag försöka plugga vidare lite till men blir troligen photoshop istället.=)
Dagens bild
image112
image113
image114
"Lev som du lär, lär av dina misstag, livet är alltså ett enda stort misstag"

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Julia

snygga ^_^

2008-04-18 @ 12:19:24
URL: http://ibebeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0