Klagomål

Ja, jag tänkte klaga lite nu på räkningars extremt dåliga tajming. varför ska alla kvartalsräkningar komma samma månad? Nu fick man elen på 1100, hemförsäkringen 350 och detta ska läggas på hyran, bredbandet och gymmet. Varför kan dom itne ha olika månader?? Typ, nån i mars, nån i april, nån i maj. *hmmppft*

Hade iaf en sjukt skoj helg i Tylebäck. Fick sjukt mycket onfo om nollningen och rollerna man har. Sen va det fest på kvällen och melodifestival där vi fick skriva om sånger. Spelade lite teater och stojjade (trodde aldrig jag skulle använda det ordet igen).  Gjorde Jag-har-aldrig-leken med 50 pers typ. Va aningen roande när man var den enda som ställde sig upp på vissa saker^^ Kom hem söndag eftermiddag och sedan dess har jag vart med Tessan en hel del och  försökt plugga men det går itne så jävla bra^^

Vill ha nollningen nu!
Dagens bild
image107
Snart är det jag som sitter som straffmästare med motorsågsmask och hockeyklubba! Hehe

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0