Bortförklaringar

Ja, det får mn höra ofta. Är bara rätt iriiterad och grinig för tillfället. Men det går la över snart. Är irriterad på grupparbeten, msn, sms, min dator, min mage.

Hänt massa roligt senaste iaf, hade överlämningsgasque med supande från kl 12.00 till ca 02.00. Fia med hutt, sanning och konka, äggning på de nya overallerna, spex på gasquen, mellanfest hos Emma med redbull vodka och massa vin, kåren på kvällen med ännu mer alkohol, gaykyssar (både killar och tjejer) och luftsynt.
   Therese fyllde 21 så det blev party i lördags för henne med melodifestival och en aning för mycket alkohol för vissa. Jag höll mig nykter och tog hand om en som blev lite för full, men vi kom hem som vi skulle och allt slutade väl trots allting som hände. 

Nu är 2 av 5 hemtentor klara och jag har städat hela lägenheten. 

Dagens bild
image108 
Hejsvejs!



Suckers...

Kommentarer
Postat av: emma

världens bästa bild hahah

2008-03-18 @ 12:16:21
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0