Surt, sa räven!

Har lyckats få ett gigantiskt blåmärke på insida lår efter att ha slängt ur mig: Jag har aldrig ramlat på cykeln! (Bortsett från Torrekulla och när jag skulle lära mig cykla). Vad gör itne erica när hon ska cykla hem med lite smått runda fötter? Jag ramlar. Fick iaf styret stenhårt på benet och skrapa upp knät.
När Tobbe gjort en cykla-och-vält och Emma gjort en cykla-och-stuka-hela-handen så gör Erica en stanna-och-vält!

Nåja, har jobbat 18 timmar på två dagar nu, utan rast 18-03.30. Sen ringer Martin idag och frågar om jag kan hoppa in 2 timmar på dagen. När jag säger att jag jobbade till halv 4 och somnade halv 6, blir ham arg för att jag itne kan rycka in med en gång. Men snälla rara lilla Martin, jag skulle somna på grillen om jag skulle jobba kl 11!! OMG, pms på väg på honom!

Ikväll blir det iaf inget jobbande utan Tylesandbaren som öppnar ikväll och senare kareoke på Mårtensson:) Kommer bli sjukt skoj:D

Längtar till nästa helg, fredag den 13 åker jag hem till Götet igen och hälsar på vänner och familj. Fira Jonas en kväll med restaurang och utekväll med bästa girlsen!:) Saknar er massvis<3

Dagens bild 
image139
Mysigt....

image140
Mysigt!!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0