Mer tjejkvällar! (åtta utropstecken)

Haft en sjukt mysig söndag med Emma, PG, Lousie och Malin. Blev Sex and the city-boxen, chips, godis, cola och pizza innan. Sådana kvällar borde vi ha oftare. Och vi satt på första parkett för att se ägaren till bilen som stått totalt felparkerad en hel helg.

En mycket bra sak hände idag, jag fick tillbaka min cykel! Hör och häpna, den låg inslängd i buskarna vid mitt hus. Styret vad lite snett men verkar funka fint iaf. Blev sjukt förvånad  och hade samma block som Judas då han märkte att han inte skulle få komma till himlen. Det dumma var att jag på min promenad till källaren inte hittade några flyttlådor. Det sög EP.
Fattar dock itne riktigt varför någon lämnar tillbaka cykeln efter nästan ett halvår. men men, cykelsäsongen kanske är över, vem vet? Men ändå, fyra av fem toasters. BENJAMIN!

Dagens bild

Hoppas allas midsommar var kanonkul.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0