Lämnar bakom mig

Känns lite tråkigt att flytta ifrån min lägenhet. Detta var ju min första egna lägenhet. Åttingsstigen va ett höjdarställe med grillfester, trevliga ölkvällar och snälla grannar. Dessutom älskar jag min jättestora garderob. Den kommer jag nog sakna mest. Hur ska alla mina kläder nu få plats?
Men min nya lägenhet kommer bli jättemysig den också. Nästan finare faktiskt. Var och hämtade nyckeln idag. Shit va jag kommer trivas på Nyhem. Jättefina franska fönster och ett litet loftfönster (typ) och större köksavdelning än innan. Kan knappt bärga mig tills jag får flytta in alla mina grejer. På lördag, då jävlar! Idag blir det första koppen kaffe i nya lägenheten med Emma och Emma:)

Jag har såna mängder kvar att packa ner och städa. Shit, orkar itne mer idag men jag måste. imon ska jag bara städa hela lägenheten. Kommer bli svettigt imon.

Nya lägenheten
28,8 kvm




Kommer trivas som fisken utan cykel i min nya lägenhet.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Robban

:O



Riktigt snyggt!

2008-06-27 @ 10:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0